söndag 14 november 2010

I made it!

Min plan gick i lås och klar blev jag i torsdags även om det var på håret med skrivarhaveri under etiketteringen!
Göteborg-Uddevalla tur och retur på 4 timmar inklusive inlämning!
Massor med snö i Uddevalla och barmark hemma. Märklig upplevelse att halka omkring på Uddevallas trottoarer med dramaten fullastad med mattor och höstskorna på fötterna! Isigt, moddigt och klaffsigt.

Bohusläns museum; ändå alltid så inbjudande framför allt med den speciella upplevelsen av att lasta upp min Midvinterfestkollektion på mottagningsborden. Nu är det nog sjätte gången jag deltar i Midvinterfest. Fortfarande är det roligt. 

5 kommentarer:

  1. M e n, s å, vackert! Varför ligger Bohuslän så långt bort?

    SvaraRadera
  2. Det låter som en spännande utställning, men sååå långt borta tyvärr. Jättevackert fotografi på en trasmatta du har tagit.
    Visst var det du som skrev på min blogg om nålbindning för ett par veckor sedan?

    SvaraRadera
  3. Ja, å då ska man verkligen hålla på, om det är roligt! Kul att det gick vägen!

    SvaraRadera
  4. Dina trasmattor verkar vara helt fantastiska !
    Låter som en trevlig och inspirerande utställning, otur att det är lite långt bort.
    Tack för besök hos mig och jag kommer att följa din blogg för vävning är något som jag också har stor glädje av.
    Ha en bra vecka
    Eva

    SvaraRadera
  5. Vilka fina mattor du väver. Kul med en väverska till som bloggar. Lycka till med mattorna på utställningen. //MalinSj

    SvaraRadera

Det är fint med kommunikation så lämna ett litet avtryck om du vill, eller en tanke om det väcks någon.